Gaźnik Edelbrock VRS-4150 Race & Performance #1307 750 CFM jest przeznaczony do silników Performance oraz wyścigowych.
Korpus główny z odlewanego aluminium o wysokości 3,75 cala pasuje do wszystkich kolektorów kołnierzowych gaźników 4150 i 4500 bez konieczności stosowania płyty adaptera. Ramię przepustnicy, wały przepustnicy pokryte warstwą Moly i wbudowane mocowania do standardowego trójprzewodowego mocowania TPS GM dodają gaźnikowi funkcje idealne dla każdego użytkownika. Dzięki licznym przyłączom podciśnieniowym gaźnik nadaje się do użytku na ulicy, ale nadal jest gotowy na tor dzięki misom na paliwo o większej pojemności i czteroobwodowym blokom dozującym kęsy z wkręcanym upustem emulsji.
Wszystkie te cechy umożliwiają łatwe dostrajanie i dużą wszechstronność w wielu zastosowaniach. Miski na paliwo o 20% większej pojemności są wyposażone w wewnętrzne żebra kontrolujące rozlewanie się paliwa, a wyprofilowana przegroda kieruje dopływające paliwo na boki, aby zminimalizować powstawanie pęcherzyków.
Pływaki mają nacięcia na rogach, aby uniknąć odcięcia dopływu paliwa podczas pokonywania ostrych zakrętów, a także wycięcia i przedłużacze dysz z tyłu, aby utrzymać dysze pokryte paliwem podczas gwałtownego przyspieszania. Gaźniki VRS umożliwiają użytkownikom zewnętrzną regulację biegu jałowego powietrza obejściowego, a śruby regulacyjne są dostępne bez konieczności demontażu filtra powietrza. Zaawansowany obwód biegu jałowego obejmuje wymienne dysze wylotowe biegu jałowego we wszystkich czterech rogach, aby umożliwić płynną i czystą pracę biegu jałowego dzięki zastosowaniu dużych wałków rozrządu o niskim podciśnieniu. Zwykle spotykany tylko w wysokiej klasy gaźnikach wyścigowych, VRS zawiera w pełni regulowane pośrednie obwody paliwowe, które pomagają zapewnić niesamowitą reakcję przepustnicy. Wreszcie, aby zapewnić lepszą kontrolę przy wysokich obrotach, główny obwód paliwowy wysokiej prędkości podzielono na dwa obwody upustowe – po jednym dla dolnej i górnej części. Dodatkową cechą jest to, że zawory mocy znajdują się zarówno na stronach pierwotnych, jak i wtórnych, aby zapewnić zoptymalizowane natryskiwanie. Zawór mocy doda paliwo w razie potrzeby, natomiast obwód zabezpieczający zawór mocy zapobiega uszkodzeniu membrany w wyniku odrzutu.
CFM: |
750 |
Barrel: |
4 |
Choke: |
None |
Color/Finish: |
Satin |
Emission: |
Without EGR |
Flange: |
Square Bore, 4500 Holley |
Usage: |
Hi-Performance, Racing |
Carburator Setup: |
Single-Carburator |
Inlet Quantity: |
Dual |