Edelbrock 2106- Zestaw wałka i podnośników FE

Performer Plus wałek z popychaczami

Ford Big Block FE 352-428

  • Kod: 2106
  • Producent: Edelbrock
  • Dostępność: Jest Jest  (3 szt.)
  • Towary niedostępne od ręki: zamawiane są po złożeniu zamówienia
  • Czas realizacji : wynosi około 14 dni
  • Cena netto: 1 707,32 zł 2 100,00 zł
  • szt.

Zaprojektowane z myślą o optymalnym momencie obrotowym od niskiego do średniego zakresu, wałki rozrządu Performer-Plus pasują do kolektorów Performer do pojazdów pracujących od biegu jałowego do 5500 obr./min. Są to płynnie działające krzywki biegu jałowego dla codziennych kierowców, ciężarówek, samochodów dostawczych, samochodów kempingowych i pojazdów z napędem 4x4. Można spodziewać się znacznej poprawy reakcji przepustnicy i momentu obrotowego. W sekcji kolektorów znajdziesz wykresy momentu obrotowego pokazujące przyrost mocy z kolektorów Performer i krzywek Performer-Plus. Wszystkie wałki rozrządu zawierają płaskie popychacze (z wyjątkiem krzywek przeznaczonych do użytku z podstawowymi popychaczami rolkowymi), smar montażowy i instrukcję.

-Zaprojektowany z myślą o optymalnym momencie obrotowym i przyspieszeniu
-Maksymalna wydajność od biegu jałowego do średniego zakresu
-Dopasowane do wlotów Edelbrock Performer
-Zawiera podnośniki hydrauliczne i smar montażowy
-Znacząca poprawa reakcji przepustnicy i momentu obrotowego

 

Car/Engine: Ford FE
Engine Notes: 352-428 cui V8
Camshaft Type: Hydraulic Flat Tappet
Serie: Performer-Plus
RPM Range: Idle-5500
Duration @ .050 Int/Exh: 194°/204°
Lift @ Valve Int/Exh: .460"/.480"
Lobe Separation: 110°
Intake Center Line: 105°
Idle Vacuum @ 1000 RPM: 16"

Zalecane sprężyny zaworowe do głowic OEM: część Edelbrock nr 5806 nieobrotowa/rotator nr 5906
Aby zestaw krzywki i podnośnika Performer-Plus był objęty JAKIKOLWIEK GWARANCJĄ, należy zastosować albo odpowiednie sprężyny zaworów Edelbrock Sure Seat, albo sprężyny zaworów będące na wyposażeniu oryginalnym.
Olej/dodatek musi zawierać cynk przeznaczony do stosowania z wałkami rozrządu z płaskim popychaczem.
Pokryj krzywki i spody każdego popychacza smarem MoS2 (w zestawie), aby zapobiec zużyciu krzywki i popychacza podczas pierwszego uruchomienia.
Nie pozwól, aby silnik pracował poniżej 2000 obr./min przez pierwsze pół godziny. Niskie prędkości biegu jałowego mogą spowodować poważne zużycie krzywki i podnośnika. Uruchomić silnik i doprowadzić do prędkości obrotowej docierania.


Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.