KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK RPM AIR-GAP 429/460
KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK RPM AIR-GAP 429/460
(1500-6500 RPM) Satynowe wykończenie
Kolektor dolotowy Edelbrock nr 7566 obr./min Air-Gap 460 jest przeznaczony do silników ulicznych i wysokowydajnych silników 429/460+ c.i.d. Ford V8 z głowicami standardowymi lub Cobra Jet. RPM Air-Gap 460 wykorzystuje tę samą zwycięską w wyścigach konstrukcję, która jest używana od dziesięcioleci w naszych wlotach powietrza Victor Series. Konstrukcja Air-Gap charakteryzuje się otwartą przestrzenią powietrzną, która oddziela prowadnice od gorącego oleju silnikowego, co skutkuje chłodniejszym i gęstszym ładunkiem, co zapewnia większą moc. Ma również większą powierzchnię przekroju poprzecznego (3,3 cala kwadratowego) niż kolektor dolotowy Performer RPM 460 nr 7166, co zapewnia jeszcze większą moc w silnikach o wysokich osiągach i dużej pojemności skokowej. Kołnierz mocowania gaźnika akceptuje zarówno gaźniki o średnicy kwadratowej, jak i o średnicy rozłożonej do zastosowań Cobra Jet. Nie pasuje do modeli z roku 1988 i późniejszych. Uwaga: wczesne samoloty Cobra Jet były dostarczane z quadrajetami.
-Oparty na wydajnej serii RPM z unikalną szczeliną powietrzną
-Chłodniejsza szczelina powietrzna i gęstsza mieszanka dla większej mocy
-Do jazdy ulicznej w zakresie 1500–6500 obr./min
-Dwupłaszczyznowy, niski wlot z kolejnością zapłonu 180 stopni
-Opatentowana konstrukcja prowadnicy zapewnia szeroką krzywą momentu obrotowego
Car/Engine: | Ford Big Block |
Engine Notes: | 429/460 cui - 1987 and earlier |
Color/Finish: | Satin |
RPM Range: | 1500-6500 |
Serie: | RPM Air-Gap |
Emission: | Without EGR |
Flange: | Square Bore, Spread Bore |
Intake Style: | Dual Plane |
Usage: | Performance |
Carburator Setup: | Single-Carburator |