Towary niedostępne od ręki:
zamawiane są po złożeniu zamówienia
Czas realizacji :
wynosi około 14 dni
Cena netto: 1 991,87 zł2 450,00 zł
szt.
Edelbrock 7182 - Zestaw wałka rozrządu Performer RPM, Ford 351W
Wałki Performer RPM, przeznaczone do zastosowań ulicznych o dużej wydajności, zapewniają moc od 1500 do 6500 obr./min. Te wałki rozrządu podnośnika hydraulicznego są dopasowane na hamowni do kolektorów Performer RPM w celu uzyskania mocy przy wysokich obrotach, przy jednoczesnym zachowaniu akceptowalnego momentu obrotowego przy niskich obrotach. Przy podciśnieniu w kolektorze od 10 do 12 cali na biegu jałowym krzywki Performer RPM mają większy udźwig i większą trwałość niż większość ulicznych wałków rozrządu. W sekcji dotyczącej kolektorów znajdziesz wykresy mocy pokazujące poziomy mocy możliwe do uzyskania, gdy pakiet Performer RPM jest używany z odpowiednią kombinacją komponentów Edelbrock. Hydrauliczne popychacze płaskie są dołączone do każdego wałka rozrządu Performer RPM.
-Zaprojektowany dla wydajności od 1500 do 6500 -Maksymalna moc przy wysokich obrotach i dobry moment obrotowy w niskich obrotach -Dopasowane do wlotów RPM Edelbrock Performer -10 do 12 cali podciśnienia w kolektorze na biegu jałowym -Większy udźwig i czas trwania niż większość ulicznych wałków rozrządu -Zawiera podnośniki hydrauliczne i smar montażowy -Wydajność dopasowana do Dyno/sprawdzona na ulicy -Nie musisz już zgadywać przy wyborze wałka rozrządu
Car/Engine:
Ford 351W
Engine Notes:
351W
Camshaft Type:
Hydraulic Flat Tappet
Serie:
Performer RPM
RPM Range:
1500-6500
Duration @ .050 Int/Exh:
224°/234°
Lift @ Valve Int/Exh:
.496"/.520"
Lobe Separation:
110°
Intake Center Line:
106°
Idle Vacuum @ 1000 RPM:
11"
- Zalecane sprężyny zaworowe do głowic OEM: część Edelbrock nr 5722 - Używaj wyłącznie wahaczy o standardowym przełożeniu - Wymagany regulowany układ zaworów - Aby zestaw krzywki i podnośnika Performer RPM był objęty JAKIKOLWIEK GWARANCJĄ, MUSISZ zastosować odpowiednie sprężyny zaworu pewnego gniazda Edelbrock lub ich odpowiednik. - Do tego zastosowania nie należy używać sprężyn zaworowych ani elementów ustalających typu rotacyjnego. - Olej/dodatek musi zawierać cynk przeznaczony do stosowania z wałkami rozrządu z płaskim popychaczem. - Pokryj krzywki i spody każdego popychacza smarem MoS2 (w zestawie), aby zapobiec zużyciu krzywki i popychacza podczas pierwszego uruchomienia. - Nie pozwól, aby silnik pracował poniżej 2000 obr./min przez pierwsze pół godziny. Niskie prędkości biegu jałowego mogą spowodować poważne zużycie krzywki i podnośnika. Uruchomić silnik i doprowadzić do prędkości obrotowej docierania.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.