Edelbrock 5001 - Kolektor ssący ,TROKER II Chevy 262-400

KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK TROKER II CHEVY 262-400

  • Towary niedostępne od ręki: zamawiane są po złożeniu zamówienia
  • Czas realizacji : wynosi około 14 dni
    • Cena netto: 1 300,81 zł 1 600,00 zł
    • szt.

    KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK TROKER II262-400

    (2500-6500 RPM) WYKOŃCZENIE SATYNOWE

    Kolektor dolotowy Edelbrock nr 5001 Torker II jest przeznaczony do wysokowydajnych silników ulicznych z lat 1955-86 262-400 c.i.d. Ten kolektor Torker to jednopłaszczyznowy, niski wlot dolotowy, który doskonale nadaje się do zastosowań wymagających dużej wydajności, w których występuje ograniczony prześwit maski. Kolektor ma zwrotnicę wydechową ułatwiającą rozgrzewanie w niskich temperaturach, ale nie ma elementów umożliwiających podłączenie dławików podgrzewanych wydechem lub EGR. Klienci będą potrzebować gaźników z dławikiem elektrycznym lub ręcznym. Akceptuje najnowszy model szyjki wodnej, klimatyzację, alternator i zapłon HEI. Kolektor dolotowy będzie pasował do głowic fabrycznych Corvette i '87 oraz nowszych. Nie pasuje do żeliwnych głowic z roku 87 i późniejszych i nie zakrywa otworów portów głowic Chevrolet Bowtie lub LT1. Nie dla pojazdów ciężkich (ciężarówki, samochody dostawcze itp.): użyj Performer EPS #2701.

    -Wysokowydajne silniki uliczne o prędkości obrotowej od 2500 do 6500 obr./min
    -Jednopłaszczyznowy dolot o niskim wzroście jest dobry przy wysokich obrotach
    -Idealny do zastosowań z ograniczonym prześwitem maski
    -Dla najwyższej klasy mocy i odpowiedniej reakcji przepustnicy
    -Nie do zastosowań związanych z przebiegiem lub emisją spalin
    -W przypadku samochodów ciężarowych i dostawczych użyj zamiast tego Edelbrock #2701
    -Nie dla głów LT1 i Chevy Bowtie
    -Nie dla standardowych głowic aluminiowych z roku 1987 i późniejszych

    Car/Engine: Chevrolet Small Block
    Engine Notes: 262-400 cui - 1986 and earlier
    Color/Finish: Satin
    RPM Range: 2500-6500
    Serie: Torker II
    Emission: Without EGR
    Flange: Square Bore
    Intake Style: Single Plane
    Usage: Hi-Performance
    Carburator Setup: Single-Carburator