KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK RPM AIR-GAP 351W
(1500-6500 RPM) SATYNOWE WYKOŃCZENIE
Kolektor dolotowy Edelbrock nr 7581 RPM Air-Gap 351W jest przeznaczony do silników ulicznych i o wysokich osiągach 351-427 c.i.d. Zastosowania Forda V8 o mocy 351 W. RPM Air-Gap wykorzystuje tę samą zwycięską w wyścigach konstrukcję, która jest stosowana w naszych wlotach powietrza przeznaczonych do zawodów Victor Series od dziesięcioleci. Konstrukcja Air-Gap charakteryzuje się otwartą przestrzenią, która oddziela prowadnice od gorącego oleju silnikowego, co skutkuje chłodniejszym i gęstszym ładunkiem, co zapewnia większą moc. Większy przekrój poprzeczny i wyższy kołnierz gaźnika niż nr 7181, co zapewnia kompatybilność z silnikami o dużej pojemności skokowej, opartymi na silniku Stroker 351W. Zawiera bossów do crossovera z azotem i tylną wodą. Węglowodany Edelbrock będą działać z automatyczną transmisją nadbiegu Forda (AOD), jeśli będą używane ze wspornikiem Lokar SRK-4000. Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc pod numer (865) 966-2269 lub odwiedzając stronę www.lokar.com.
-Oparty na wydajnej serii RPM z unikalną szczeliną powietrzną
-Chłodniejsza szczelina powietrzna i gęstsza mieszanka dla większej mocy
-Zaprojektowany dla 1500 do 6500 obr./min
-Zaprojektowane z myślą o ulicy i wysokich osiągach
-Większa powierzchnia przekroju
-Wyższy kołnierz gaźnika
-Kompatybilność z silnikami o dużej pojemności skokowej i mocy 351W
Car/Engine: | Ford 351W |
Color/Finish: | Satin |
RPM Range: | 1500-6500 |
Serie: | RPM Air-Gap |
Emission: | Without EGR |
Flange: | Square Bore |
Intake Style: | Dual Plane |
Usage: | Performance |
Carburator Setup: | Single-Carburator |