Edelbrock 1902 - Gaźnik, AVS2 Series, 500cfm, Manualne ssanie

Edelbrock 1902 - Gaźnik, AVS2 Series, 500cfm, Manualne ssanie

  • Towary niedostępne od ręki: zamawiane są po złożeniu zamówienia
  • Czas realizacji : wynosi około 14 dni
  • Cena netto: 2 073,17 zł 2 550,00 zł
  • szt.

Gaźnik Edelbrock #1902 AVS2 Series 500 cfm to następna generacja gaźników Edelbrock. Zaprojektowany i skalibrowany pod kątem optymalnych osiągów ulicznych w silnikach o małych blokach. AVS2 jest wyposażony w główne wzmacniacze przepływu pierścieniowego z nową kalibracją w celu poprawy wydajności na biegu jałowym i podczas jazdy. Konstrukcja pierścieniowego wzmacniacza przepływu zapewnia lepszą atomizację paliwa, eliminując spłaszczenia, które mogą wystąpić, gdy gaźnik przechodzi z biegu jałowego na pełne otwarcie przepustnicy. Każdy pierścieniowy wzmacniacz przepływu ma osiem równomiernie rozmieszczonych otworów, które poprawiają dozowanie paliwa od biegu jałowego do obwodu głównego.

Ulepszony pomiar przepływu sprawia, że ​​gaźnik ten idealnie nadaje się do stosowania w szerokiej gamie silników o małych i dużych blokach, z dwu- lub jednopłaszczyznowymi kolektorami dolotowymi. Gaźnik Edelbrock #1902 AV2 Series 500 cfm został zaprojektowany i skalibrowany do zastosowań z pojedynczym gaźnikiem o małych calach sześciennych, pasujących do kolektora Edelbrock Performer lub Performer EPS lub innych marek o podobnej konstrukcji. Zawiera porty czasowe i pełne podciśnienie dla wyprzedzenia zapłonu.

Kalibrowany pod kątem najwyższej wydajności

Model nr 1901 jest skalibrowany do zastosowań z pojedynczym quadem i fabrycznie wyposażony w:

Dysze dozujące - podstawowe .095, wtórne .095;

Iglice dozujące - .070 x .052;

Sprężyna Step-Up - pomarańczowa (5 Hg).

W razie potrzeby użyj szpilek gaźnika nr 8008 lub nr 8024.

Dopasuj do kolektora dolotowego Edelbrock, aby uzyskać najlepsze ulepszenie indukcyjne.

Gaźników AVS2 z manualnym ssaniem, nie można przerobić na ssanie elektryczne.

 

CFM: 500
Barrel: 4
Choke: Manual
Color/Finish: Satin
Emission: Without EGR
Flange: Square Bore
Usage: Street, Performance
Carburator Setup: Single-Carburator
Inlet Quantity: Single, Dual
Secondaries: Air valve

Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.