Edelbrock 1904 - Gaźnik Dual-Quad, AVS2 Series, 500 CFM, manualne ssanie
Technologia Annular Flow Booster firmy Edelbrock zapewnia doskonałą atomizację paliwa we wszystkich zastosowaniach z dwoma quadami dzięki gaźnikowi AVS2 500 CFM nr 1904, który jest specjalnie skalibrowany do silników napędzanych dwoma 4-gardzielowymi gaźnikami.
Pierścieniowe wzmacniacze przepływu zapewniają właściwości jezdne zbliżone do EFI, które można poczuć zaraz po dodaniu gazu. Dystrybucję paliwa usprawnia osiem równomiernie rozmieszczonych otworów w pierścieniach wspomagających, które zastępują dopalacze umieszczone w dolnej części nogi, które po prostu wrzucają surowe paliwo do zwężki Venturiego. Całkowicie wyeliminowano płaskie miejsca, a reakcja przepustnicy w zakresie niskich i średnich obrotów została znacznie poprawiona, bez utraty najwyższej mocy, z której słynie Edelbrock.
Gaźniki AVS2 mają wyjątkową zdolność „utrzymania rytmu” w porównaniu do innych gaźników. Twoje strojenie i regulacje pozostają niezmienione, więc wydajność pozostaje stała. Zaktualizowane podstawowe i wtórne zestawy wspomagające w AVS2 oferują najdokładniejszą i najaktualniejszą kalibrację dostępną dla dzisiejszych paliw i poziomów oktanowych. Dodatkowo unikalny zawór powietrza wtórnego Qwik-Tune umożliwia nieograniczoną kalibrację obwodu wtórnego. Regulacje można wykonać za pomocą prostych narzędzi ręcznych w ciągu kilku sekund, aby dopasować je do konkretnego zastosowania.
Gaźnik AVS2 500 CFM jest dostępny w wersji elektrycznej (#1903) lub ręcznej (#1904) z wykończeniem satynowym lub EnduraShine. W przypadku silników z pojedynczym gaźnikiem o małej objętości cali sześciennych należy zamówić specjalnie skalibrowany AVS2 500 CFM nr 1901 (dławik elektryczny) lub nr 1902 (dławik ręczny). Podobnie jak wszystkie gaźniki Edelbrock, seria AVS2 została zaprojektowana, wyprodukowana, zmontowana i skalibrowana przez firmę Edelbrock w USA.
Gaźnik skalibrowany jest pod Dual-Quad i jest wyposażony w:
Dysze dozujące - podstawowe .095, wtórne .077;
Iglice dozujące - .070 x .052;
Sprężyna Step-Up - pomarańczowa (5 Hg).
Gaźniki #1903, #1904 są skalibrowane wyłącznie do zastosowań typu dual-quad i należy je zakupić razem, albo dwa z ssaniem manualny albo z dwa z ssaniem elektrycznym
CFM: | 500 |
Barrel: | 4 |
Choke: | Manual |
Color/Finish: | Satin |
Emission: | Without EGR |
Flange: | Square Bore |
Usage: | Performance, Hi-Performance |
Carburator Setup: | Dual-Quad |
Inlet Quantity: | Single, Dual |
Secondaries: | Air valve |