Edelbrock 7566 - Kolektor ssący , RPM AIR-GAP 429/460

KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK RPM AIR-GAP 429/460

  • Kod: 7566
  • Producent: Edelbrock
  • Dostępność: Jest Jest  (1 szt.)
  • Towary niedostępne od ręki: zamawiane są po złożeniu zamówienia
  • Czas realizacji : wynosi około 14 dni
    • Cena netto: 2 439,02 zł 3 000,00 zł
    • szt.

    KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK RPM AIR-GAP 429/460

    (1500-6500 RPM) Satynowe wykończenie

    Kolektor dolotowy Edelbrock nr 7566 obr./min Air-Gap 460 jest przeznaczony do silników ulicznych i wysokowydajnych silników 429/460+ c.i.d. Ford V8 z głowicami standardowymi lub Cobra Jet. RPM Air-Gap 460 wykorzystuje tę samą zwycięską w wyścigach konstrukcję, która jest używana od dziesięcioleci w naszych wlotach powietrza Victor Series. Konstrukcja Air-Gap charakteryzuje się otwartą przestrzenią powietrzną, która oddziela prowadnice od gorącego oleju silnikowego, co skutkuje chłodniejszym i gęstszym ładunkiem, co zapewnia większą moc. Ma również większą powierzchnię przekroju poprzecznego (3,3 cala kwadratowego) niż kolektor dolotowy Performer RPM 460 nr 7166, co zapewnia jeszcze większą moc w silnikach o wysokich osiągach i dużej pojemności skokowej. Kołnierz mocowania gaźnika akceptuje zarówno gaźniki o średnicy kwadratowej, jak i o średnicy rozłożonej do zastosowań Cobra Jet. Nie pasuje do modeli z roku 1988 i późniejszych. Uwaga: wczesne samoloty Cobra Jet były dostarczane z quadrajetami.

    -Oparty na wydajnej serii RPM z unikalną szczeliną powietrzną
    -Chłodniejsza szczelina powietrzna i gęstsza mieszanka dla większej mocy
    -Do jazdy ulicznej w zakresie 1500–6500 obr./min
    -Dwupłaszczyznowy, niski wlot z kolejnością zapłonu 180 stopni
    -Opatentowana konstrukcja prowadnicy zapewnia szeroką krzywą momentu obrotowego

     

    Car/Engine: Ford Big Block
    Engine Notes: 429/460 cui - 1987 and earlier
    Color/Finish: Satin
    RPM Range: 1500-6500
    Serie: RPM Air-Gap
    Emission: Without EGR
    Flange: Square Bore, Spread Bore
    Intake Style: Dual Plane
    Usage: Performance
    Carburator Setup: Single-Carburator