KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK TROKER II CHEVY 262-400
KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK TROKER II262-400
(2500-6500 RPM) WYKOŃCZENIE SATYNOWE
Kolektor dolotowy Edelbrock nr 5001 Torker II jest przeznaczony do wysokowydajnych silników ulicznych z lat 1955-86 262-400 c.i.d. Ten kolektor Torker to jednopłaszczyznowy, niski wlot dolotowy, który doskonale nadaje się do zastosowań wymagających dużej wydajności, w których występuje ograniczony prześwit maski. Kolektor ma zwrotnicę wydechową ułatwiającą rozgrzewanie w niskich temperaturach, ale nie ma elementów umożliwiających podłączenie dławików podgrzewanych wydechem lub EGR. Klienci będą potrzebować gaźników z dławikiem elektrycznym lub ręcznym. Akceptuje najnowszy model szyjki wodnej, klimatyzację, alternator i zapłon HEI. Kolektor dolotowy będzie pasował do głowic fabrycznych Corvette i '87 oraz nowszych. Nie pasuje do żeliwnych głowic z roku 87 i późniejszych i nie zakrywa otworów portów głowic Chevrolet Bowtie lub LT1. Nie dla pojazdów ciężkich (ciężarówki, samochody dostawcze itp.): użyj Performer EPS #2701.
-Wysokowydajne silniki uliczne o prędkości obrotowej od 2500 do 6500 obr./min
-Jednopłaszczyznowy dolot o niskim wzroście jest dobry przy wysokich obrotach
-Idealny do zastosowań z ograniczonym prześwitem maski
-Dla najwyższej klasy mocy i odpowiedniej reakcji przepustnicy
-Nie do zastosowań związanych z przebiegiem lub emisją spalin
-W przypadku samochodów ciężarowych i dostawczych użyj zamiast tego Edelbrock #2701
-Nie dla głów LT1 i Chevy Bowtie
-Nie dla standardowych głowic aluminiowych z roku 1987 i późniejszych
Car/Engine: | Chevrolet Small Block |
Engine Notes: | 262-400 cui - 1986 and earlier |
Color/Finish: | Satin |
RPM Range: | 2500-6500 |
Serie: | Torker II |
Emission: | Without EGR |
Flange: | Square Bore |
Intake Style: | Single Plane |
Usage: | Hi-Performance |
Carburator Setup: | Single-Carburator |