Edelbrock 75613 - Kolektor ssący , RPM AIR-GAP 2-0 Chevy Big Block

KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK RPM AIR-GAP 2-0 Chevy 396-502 Big Block

  • Towary niedostępne od ręki: zamawiane są po złożeniu zamówienia
  • Czas realizacji : wynosi około 14 dni
    • Cena netto: 2 723,58 zł 3 350,00 zł
    • szt.

    KOLEKTOR SSĄCY EDELBROCK RPM AIR-GAP 2-0 Chevy 396-502 Big Block - OWALNE PORTY

    (1500-6500 RPM) WYKOŃCZENIE CZARNE

    Kolektor dolotowy Edelbrock nr 7561 RPM Air-Gap 2-O jest przeznaczony do 396-502 c.i.d. Chevy V8 z dużymi głowicami cylindrów z owalnym otworem (1975 i wcześniejsze) lub głowicami Edelbrock Performer/Performer RPM. W tym RPM Air-Gap zastosowano tę samą zwycięską technologię, która jest stosowana od dziesięcioleci w naszych wlotach powietrza Victor Series. Konstrukcja Air-Gap charakteryzuje się otwartą przestrzenią powietrzną, która oddziela prowadnice od gorącego oleju silnikowego, co skutkuje chłodniejszym, gęstszym ładunkiem i większą mocą. Zawiera tylne wyloty wody, dwa miejsca zacisków dystrybutora i występy azotu. Akceptuje wszystkie późne modele alternatorów i wsporniki klimatyzacji do użytku na ulicy. Tylko do gaźników o średnicy kwadratowej. Nie pasuje pod standardową maskę Corvette, Chevelle z lat 1964-67 lub Camaro z lat 1967-81. Brak dławików podgrzewanych spalinami i crossoverów wydechowych.

    -Oparty na wydajnej serii RPM z unikalną szczeliną powietrzną
    -Chłodniejsza szczelina powietrzna i gęstsza mieszanka dla większej mocy
    -Zaprojektowany do jazdy ulicznej z prędkością od 1500 do 6500 obr./min
    -Dwupłaszczyznowy, wysoki wlot z kolejnością strzelania 180 stopni
    -Wytwarza niesamowitą, najwyższą moc
    -Zachowuje dobrą reakcję przepustnicy i przyspieszenie
    -Większa komora i prowadnice maksymalizują inne ulepszenia
    -Całkowity pakiet mocy Edelbrock maksymalizuje zyski

    Car/Engine: Chevrolet Big Block
    Engine Notes: 396-454 cui - Oval Ports
    Color/Finish: Black, Chrome Black, Chrome Plasma, Polished, Satin
    RPM Range: 1500-6500
    Serie: RPM Air-Gap
    Emission: Without EGR
    Flange: Square Bore
    Intake Style: Dual Plane
    Usage: Performance
    Carburator Setup: Single-Carburator